Skuteczna rekrutacja i selekcja:


Zakres tematyczny:

  • Model kompetencji a obszary zadaniowe.
  • Profile wymagań i proces rekrutacji.
  • Przegląd metod rekrutacji i selekcji kandydatów.
  • Warsztat doskonalący – analiza dokumentów aplikacyjnych zgodnie z omówionymi wytycznymi (3 stanowiska).
  • Struktura i rodzaje wywiadów, błędy w ocenianiu.
  • Warsztat doskonalący – pytania do wywiadu w celu sporządzenia prognozy efektów pracy kandydata, przeprowadzenie wywiadu/rozmowy kwalifikacyjnej z wybranym uprzednio najlepszym kandydatem (3 stanowiska).
  • Metoda Assessement /Development Center (AC/DC) jako najskuteczniejsza metoda oceny potencjału pracownika.
  • Prawo i etyka w rekrutacji i selekcji.

Wymagania pracodawców w wybranych sektorach, na wybranych stanowiskach

  • Profil osobowościowy w kluczowych zawodach w wybranym sektorze, na wybranych stanowiskach.
  • Pożądane cechy charakteryzujące kandydata do pracy w wybranym sektorze, na wybranym stanowisku.
  • Niezbędne kompetencje do pracy w wybranym sektorze, na wybranym stanowisku.

Metodologia tworzenia opisów zawodów i opisów stanowiska pracy – praktyczne wykorzystanie w pośrednictwie

  • Opis stanowiska pracy.
  • Opis zawodu:

- struktura charakterystyki zawodowej
- zasady prowadzenia wywiadu

Narzędzia do opisu zawodów

  • Kwestionariusz KASP i KAZ – opisywanie zawodu.
  • Kwestionariusze do opisu stanowisk pracy.
  • Opisywanie nowych zawodów

 


 

Szkolenia

banner

Zapisz ustawienia
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze wygodę z korzystania z naszej witryny. Jeśli odrzucisz używanie plików cookie, ta witryna może nie działać zgodnie z oczekiwaniami.
Akceptuję wszystkie
Nie zgadzam się
Czytaj więcej o polityce prywatności...
Analityka
Narzędzia służące do analizy danych w celu pomiaru skuteczności witryny internetowej i zrozumienia jej działania.
Google Analytics
Zgadzam się
Nie zgadzam się
Reklamy
Jeśli wyrazisz zgodę, reklamy na stronie zostaną dostosowane do Twoich preferencji.
Google Ad
Zgadzam się
Nie zgadzam się